021-66565060 09127261025

جهت ارتباط میتوانید با شماره تلفن ما در تماس باشید

آدرس

تهران، بلوار کشاورز، بین خیابان جمالزاده شمالی و کارگر شمالی، پلاک 342، طبقه 5، واحد 17

لاکینگ فنر گلخانه

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=’av-align-top’ space=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ margin=’0px’ margin_sync=’true’ mobile_breaking=” mobile_column_order=” min_col_height=” padding=’10’ padding_sync=’true’ svg_div_top=” svg_div_top_color=’#333333′ svg_div_top_width=’100′ svg_div_top_height=’50’ svg_div_top_max_height=’none’ svg_div_top_opacity=” svg_div_bottom=” svg_div_bottom_color=’#333333′ svg_div_bottom_width=’100′ svg_div_bottom_height=’50’ svg_div_bottom_max_height=’none’ svg_div_bottom_opacity=” border=’5′ border_style=’solid’ border_color=’#b2b2b2′ radius=’10’ radius_sync=’true’ column_boxshadow=’aviaTBcolumn_boxshadow’ column_boxshadow_color=’#b2b2b2′ column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_direction=’vertical’ background_gradient_color1=’#000000′ background_gradient_color2=’#ffffff’ background_gradient_color3=” src=” attachment=” attachment_size=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight_size=’1.1′ animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” mobile_col_pos=’0′ id=” custom_class=” template_class=” aria_label=” av_uid=’av-ma2pc’ sc_version=’1.0′]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-kzqiqaf8′ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”]

لاکینگ فنر گلخانه

در سازه گلخانه، ابزارآلات و قطعات متنوعی مانند فن گلخانه، ناودانی و … استفاده می شود. یکی از عمده ترین قطعات مورد استفاده جهت ساخت گلخانه، لاکینگ فنر یا قفل نایلون گلخانه ای می باشد.

لاکینگ و فنر گلخانه ای یکی عمده ترین و کاربردی ترین ابزار آلات بکار برده شده در تولید گلخانه و نصب و اجرای کاور پلاستیک گلخانه به حساب می آید. در نصب و راه اندازی شید سایه سازه گلخانه، برای استقامت ساختار و سازه، سایبان، توری ضد حشره و مواردی از این دست، شبکه لاکینگ که به اسم پروفیل فیکس پلاستیک هم معروف شده است کارایی زیادی دارند.

این قطعه کاربردی که یک پروفیل به شکل c می باشد این فرصت را ایجاد نموده که پلاستیک گلخانه بدون هیچ نوع صدمه دیدگی روی ساختار گلخانه اجرا و راه اندازی شود. این پروفیل در سایز 5 تا 6 متر از نوع ورق گالوانیزه ساخته می شود و به وسیله فنر های ویژه کاور دار ثابت می شود.

تولید انواع لاکینگ و فنر گلخانه

سامانه لاکینگ و فنر گلخانه حاوی دو قطعه کاور دار هستند که بوسیله آنها پلاستیک گلخانه روی سازه اجرا و راه اندازی می شود. لاکینگ فنر جزو مهمترین اتصالات گلخانه است که در ادامه در مورد آن بیشتر صحبت می کنیم.

قفل نایلون گلخانه

یکی از انواع لاکینگ و فنر گلخانه، قفل نایلون گلخانه می باشد. این نوع در اقسام مدل ها و طرح های متنوعی قابل ارائه است ‌که به دو گروه کلی طبقه بندی می شوند. لاکینگ آلومینیومی و گالوانیزه که هر دو، پروفیل c شکل می باشند که از نوع ورق گالوانیزه به ابعاد ۵ الی ۶ متر و قطر 0.7 تا 1 میلی متر و عرض ۳۰ تا ۴۶ میلیمتر ساخته می شوند و به وسیله پیچ های مته ای در اندازه های متنوع در قسمت های متنوع سازه راه اندازی می شوند.

این پروفیل به علت سازه شبکه ای شکل و کارایی که دارد، لاکینگ شبکه و قفل نایلون گلخانه ای هم نامیده می شود. لاکینگ گلخانه به وسیله فنر لاکینگ کاور دار، نایلون گلخانه را بر روی سقف یا جداره های گلخانه به مناسب ترین شکل ممکن راه اندازی می کند.

بیشتر بخوانید: پروفیل امگا گلخانه چیست؟

فنر کانال گلخانه

یکی دیگر از انواع لاکینگ و فنر گلخانه، فنر لاکینگ کانال گلخانه می باشد. فنر لاکینگ شئ با خواص ارتجاعی است که با توجه به محل بکارگیری از جنس های متنوعی تولید می شود. همواره جهت تولید فنر، فولادهایی بکار برده می شود که تلفیق معینی از منگنز، سیلیسیم، کرم، وانادیم و مولیبدن را شامل می شوند.

فنر افزون بر استقامت ارتجاعی بسیار، بایستی خواص کشسانی مطلوبی داشته و در مقابل اصطکاک و ارتعاش هم مستحکم باشد.

فنر لاکینگ کانال گلخانه همانگونه که از اسمش مشخص است گونه ای فنر می باشد که در درون لاکینگ کانال تعبیه می شود و کاور پلاستیکی آنتی uv دارد. لاکینگ و فنر گلخانه ای از مناسب ترین سیم های گالوانیزه تولید شده بدین علت در مقابل رطوبت و زنگ زدگی از خود استقامت نشان می دهد.

کاور این فنر همواره در دامنه رنگ های آبی، قرمز و سیاه تولید می شود. قطر خالص این فنر بدون کاور ۲ الی ۳.۲ میلی متر است. این نوع فنر ۳۵ الی ۳۸ میلیمتر پهنا و حدودا دارای ۲ متر طول می باشد.

نکات فنی و مزیت سیستم لاکینگ و فنر

یکی از مطمئن ترین، مصون ترین و به صرفه ترین روش ها جهت نصب و راه اندازی نایلون گلخانه ای می باشد.

در مقابل خوردگی و زنگ زدگی و دیگر شرایط محیطی استقامت زیادی دارد.

در مقابل وزش باد استقامت خوبی از خود نشان می دهد.

سبب بهسازی کارکرد گلخانه می شود.

به علت نوع طرح ریزی که دارد به آسانی و خیلی فوری نصب و راه اندازی می شود.

صرفه جویی در وقت

دوام و ماندگاری بالایی دارد و مدت زمان خیلی زیادی عمل می کند زیرا که در تولید آن، مناسب ترین آهن گالوانیزه و فولاد بکار برده شده است.

داشتن نرخ به صرفه با ملاحظه به عملکرد و نقش اثربخش آن.

از صدمه دیدگی و شکافته شدن پلاستیک گلخانه و هدر رفتن انرژی گلخانه پیشگیری می کند.

استقامت و استحکام زیادی به نایلون راه اندازی و نصب شده می بخشد و ماندگاری و دوام آن را افزایش می دهد در نهایت سبب صرفه جویی در هزینه های محافظت و بازسازی گلخانه می شود.

پلاستیک را روی ساختار گلخانه ثابت نگه می دارد.

ساخت در سایز های متنوع با بهترین و عالی ترین سطح کیفی

دارا بودن قابلیت منعطف پذیری روی کمان گلخانه

موارد استفاده از لاکینگ و فنر 

در این بخش به کاربرد های لاکینگ و فنر گلخانه خواهیم پرداخت که به شرح زیر می باشد:

جهت فیکس نمودن نایلون روی پروفایل جهت کاور گلخانه مورد استفاده قرار می گیرد.

کاور پلاستیک uv نهادینه

سیم فنری ویژه با استقامت لازم جهت حفظ نایلون های چند تایی در گلخانه

مناسب ترین و به صرفه ترین انتخاب جهت نایلون ها در سامانه پیدایش گلخانه با پروفایل های استیل، گالوانیزه یا آلومینیوم از دیگر کاربردهای لاکینگ و فنر گلخانه ای می باشد.

سیم متری می تواند چند مرتبه بدون اینکه فرسوده و خراب شود مجدد بکار برده شود.

سیم فنری به صورت وسیعی در بستن نایلون در گلخانه های پلاستیکی بکار برده می شود، ماندگار تر است و برای دمای بالا مناسب می باشد.

استقامت زیاد در مقابل نور آفتاب، سرما، گرما، رطوبت و زنگ زدگی.

مزایای بکارگیری از لاکینگ گلخانه

همانطور که می دانید لاکینگ و فنر گلخانه در ساخت گلخانه، ابزار آلات، فن گلخانه، ناودانی و … بکار برده می شود بدین علت دارای مزایای بسیاری است که عبارتند از:

  • نصب و راه اندازی سریع و راحت
  • در زمان صرفه جویی می شود.
  • بالا بردن دوام و ماندگاری پلاستیک
  • استقامت در مقابل خوردگی و زنگ زدگی
  • پیشگیری از صدمه دیدگی و شکافته شدن و هدر رفتن انرژی گلخانه ای

با ملاحظه به احتیاج کاربران موسسات معتبری مبادرت به فراهم سازی این تجهیزات کرده است. این موسسات با سال ها سابقه در حیطه پی ریزی، تولید و واردات ابزار آلات گلخانه ای توانسته است با بهترین کیفیت و حداقل قیمت ها احتیاجات کاربران خود را رفع نماید.

لاکینگ فنر گلخانه–قیمت لاکینگ فنر گلخانه شرکت گل سبز میثاق

یکی از مهمترین قطعات نصب نایلون گلخانه در روش های ساخت سازه گلخانه در نصب

پوشش سازه گلخانه استفاده از قفل نایلون یا لاکینک فنر میباشد و همینطور در نصب سایه

اندازه گلخانه مورد استفاده قرار میگیرد ودر نصب شید سایه انداز گلخانه جهت استحکام

بروی سازه گلخانه و همچنین نصب توری ضد حشره و نصب بروی گلخانه از کانال لاکینگ فنر و

یا پروفیل فیکس پلاستیک استفاده میشود . 

لاکینگ  فنر گلخانه پروفیل c شکلی است که در ابعاد ۵ الی ۶ متر تولید و به وسیله فنر روکش

دار ثابت می شود. از مزایای ان در نصب سریع و اسان در نصب نایلون گلخانه که باعث طول عمر

زیاد پلاستیک گلخانه بر روی سازه گلخانه است و استفاده متعدد در طول سالیان برای فیکس

کردن پوشش سقف گلخانه در سازه گلخانه استفاده میشود .

با گل سبز میثاق پس از استعلام کیفیت لاکینک فنر با همکاران محترم تماس بگیرید.

فنر لاکینگ ۲ میل شاخه ۲ متری

فنر از جنس فولاد گالوانیزه با روکش پلاستیک سیاه

ضد یووی

فنر از جنس فولاد گالوانیزه با روکش پلاستیک

با قابلیت استفاده در دفعت متعدد

فروش فنر گلخانه

قیمت لاکینگ گلخانه

قطعات نصب نایلون گلخانه

پروفیل cگلخانه

پروفیل فیکس پلاستیک

فنر روکش دار گلخانه شرکت گل سبز میثاق با 30 سال تجربه تولید و اجرا، یکی از بهترین شرکت های گلخانه ساز در ایران است.

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=’av-align-top’ space=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ margin=’0px’ margin_sync=’true’ mobile_breaking=” mobile_column_order=” min_col_height=” padding=” padding_sync=’true’ svg_div_top=” svg_div_top_color=’#333333′ svg_div_top_width=’100′ svg_div_top_height=’50’ svg_div_top_max_height=’none’ svg_div_top_opacity=” svg_div_bottom=” svg_div_bottom_color=’#333333′ svg_div_bottom_width=’100′ svg_div_bottom_height=’50’ svg_div_bottom_max_height=’none’ svg_div_bottom_opacity=” border=’5′ border_style=’solid’ border_color=’#b2b2b2′ radius=” radius_sync=’true’ column_boxshadow=’aviaTBcolumn_boxshadow’ column_boxshadow_color=’#b2b2b2′ column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_direction=’vertical’ background_gradient_color1=’#000000′ background_gradient_color2=’#ffffff’ background_gradient_color3=” src=” attachment=” attachment_size=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight_size=’1.1′ animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” mobile_col_pos=’0′ id=” custom_class=” template_class=” aria_label=” av_uid=’av-33to34′ sc_version=’1.0′]
[av_video src=’https://golesabzemisagh.ir/wp-content/uploads/2019/12/لاکینگ-فنر-گلخانه.mp4′ mobile_image=” attachment=” attachment_size=” format=’16-9′ width=’16’ height=’9′ conditional_play=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-kzqirbgf’ sc_version=’1.0′]
[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *