021-66565060 09127261025

جهت ارتباط میتوانید با شماره تلفن ما در تماس باشید

آدرس

تهران، بلوار کشاورز، بین خیابان جمالزاده شمالی و کارگر شمالی، پلاک 342، طبقه 5، واحد 17

مزایای استفاده از پد‌ سلولزی گلخانه ای

اگر قصد دارید درباره مزایای استفاده از پد‌ سلولزی گلخانه ای اطلاعات بیشتری کسب کنید، بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید. امروزه گلخانه ها یکی از مهم ترین فضاها در دنیا شناخته می شوند که به شما در رشد و پرورش هر چه ساده تر و سریع تر گیاهان و گل ها کمک می کنند. در حقیقت گلخانه ها به دلیل اهمیت فوق العاده، از تجهیزات گسترده ای استفاده می کنند که می تواند دما، رطوبت و سایر پارامتر های حیاتی در این زمینه را به درستی کنترل کند.

یکی از مهم ترین سیستم هایی که در فضای گلخانه مورد استفاده قرار می گیرد سیستم تهویه است. که برای انجام این پروسه به بهترین شکل ممکن، می توان از دستگاه های تهویه مختلفی استفاده کرد که هر یک ویژگی های مختلفی دارند. یکی از مهم ترین ابزار های تهویه، پد سلولزی گلخانه ای است که به خنک سازی محیط گلخانه و کنترل دمای آن کمک زیادی می کند. استفاده از این پد ها دارای مزایا و معایب زیادی است که بهتر است پیش از انتخاب دستگاه تهویه مناسب برای گلخانه به این ویژگی ها دقت داشته باشید.

درباره پد سلولزی گلخانه ای

به طور کلی پدهای سلولزی گلخانه ای به عنوان فن و کولر های صنعتی در محیط گلخانه مورد استفاده قرار می گیرند. اما اگر کمی به ظاهر آن ها دقت کنید، مشاهده می کنید که این پدها نسبت به سایر دستگاه های تهویه دارای تفاوت هایی هستند. این پدها از لایه های نازک کاغذ کرافت ساخته می شوند که کاغذ سازنده آن ها از تنها درختان خاصی تهیه شده است.

در حقیقت این کاغذها قابلیت جذب آب بسیار بالایی دارند و به همین علت این کاغذها در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. پدهای سلولزی جریان هوا را به گونه ای به حرکت در می آورند که آب موجود به سرعت تبخیر می شود و انجام این پروسه خنک سازی محیط را به شدت ساده تر می سازد. یکی دیگر از موقعیت ها و کاربردهای پدهای سلولزی گلخانه ای در مرغداری است. در واقع می توان گفت این ابزار مفید برای محیط هایی که به رطوبت بالا نیاز دارند بسیار مناسب می باشد.

 

 

مزایای استفاده از پد‌ سلولزی گلخانه ای

 

 

همچنین بخوانید: قیمت هیتر گلخانه

 

مزایای پدهای سلولزی گلخانه ای

پدهای سلولزی گلخانه ای یکی از روش های کاربردی برای خنک سازی محیط گلخانه به شمار می روند که بکار گرفتن آن ها پروسه پیچیده ای ندارد. به همین علت افراد متخصص در این زمینه پدهای سلولزی را روش موثری در خنک کردن محیط می دانند و از آن استفاده زیادی می کنند.

دقت داشته باشید که این پد ها از تعرق گیاهان جلوگیری می کنند. این کار باعث می شود تا آب گل ها و گیاهان از آن ها خارج نشده و پژمرده نشوند. علاوه بر این خنک کردن محیط گلخانه که توسط پدهای سلولزی گلخانه ای امکان پذیر است، محیط گلخانه را سالم تر می کند. یعنی باعث می شود گیاهان شما در محیطی خنک تر، شاداب تر بمانند. بسیاری از افراد حرفه ای در این زمینه معتقدند که پد های سلولزی گلخانه ای نسبت به سایر دستگاه ها از قیمت مناسب تری برخوردار هستند و گزینه مقرون به صرفه ای به شمار می آیند.

ویژگی های استفاده از پد سلولزی گلخانه ای

پدهای سلولزی گلخانه ای ویژگی های خاصی دارند که بهتر است پیش از بکار گرفتن آن ها به این نکات توجه داشته باشید. این فن ها ضخامتی نزدیک به ۱۰ سانتی متر دارند و معمولا از ورقه های با عرض نسبتا ۶۰ سانتی متری ساخته می شود. دقت داشته باشید که موقعیت قرار گیری این پد ها نکته ای است که اهمیت زیادی دارد. یعنی می تواند در عملکرد آن ها تاثیر داشته باشد. علاوه بر این ارتفاع این پدها مقداری در حدود ۱ الی ۲ متر دارد.

 

مزایای استفاده از پد‌ سلولزی گلخانه ای

 

 

بخوانید: طراحی ساخت گلخانه

جمع بندی

در این مطلب به مزایای استفاده از پد‌ سلولزی گلخانه ای اشاره شد. بر اساس آنچه گفته شد پد های سلولزی گلخانه ای یکی از بهترین راه حل ها برای خنک کردن محیط گلخانه محسوب می شوند. که می توانند گیاهان شما را در شاداب ترین حالت ممکن پرورش دهند. مجموعه گل سبز میثاق یکی از فعال ترین شرکت های ساخت و تجهیز گلخانه است که می تواند به شما در انتخاب بهترین ها کمک برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *